Πολιτική Επιστροφών

 

Ως καταναλωτές έχετε τα νόμιμα δικαιώματα, όπως αυτά ισχύουν στις διατάξεις του νόμου 2251/1994 Περί Προστασίας των Καταναλωτών, όσον αφορά την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων και απαιτήσεις όσον αφορά τις απώλειες που προκαλούνται από οποιαδήποτε αμέλεια εκ μέρους μας ή μη σωστής εκπλήρωσης των υποχρεώσεων μας. Οι όροι και οι προϋποθέσεις της παρούσας σύμβασης δεν επηρεάζουν τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Ως ελαττωματικά προϊόντα θεωρούνται τα προϊόντα τα οποία δεν τηρούν τις προδιαγραφές παραγωγής και συσκευασίας τους ή και την ευλόγως αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισης του, της αναμενόμενης χρησιμοποίησης του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκαν σε κυκλοφορία.

 

Αντικατάσταση προϊόντος

Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης επιθυμεί αντικατάσταση προϊόντος αυτό δύναται να λάβει χώρα μόνο με κάποιο προϊόν που υπάρχει διαθέσιμο την δεδομένη χρονική στιγμή στην αποθήκη της εταιρείας, μη υπέχοντας η εταιρεία οποιαδήποτε ευθύνη για την μη διαθεσιμότητα ή για εκ παραδρομής λανθασμένη αναγραφή διαθεσιμότητας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη και είτε να προβεί στην επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τα κατωτέρω είτε να προτείνει την αντικατάσταση με τυχόν άλλο προϊόν.

 

Επιστροφή Χρημάτων

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή χρημάτων, τότε αυτή πραγματοποιείται μόνο με το ίδιο μέσο πληρωμής (και τα ίδια στοιχεία χρέωσης) που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή. Στην περίπτωση της αντικαταβολής η επιστροφή χρημάτων γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα ορίσει ο πελάτης.

 

Α. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος, εφόσον εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος, δηλώσει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό. Τα έξοδα αποστολής στη περίπτωση αυτή επιβαρύνουν την εταιρία μας κατόπιν παραλαβής των προϊόντων και σχετικού ελέγχου, όπως προβλέπεται κατωτέρω. Με την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης έχει  την δυνατότητα είτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με ένα νέο προϊόν, είτε να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων σας, με τους όρους που αναγράφονται ανωτέρω.

 

Β. Επιστροφές λανθασμένων προϊόντων

Σε περίπτωση τυχόν λανθασμένης αποστολής προϊόντος, η οποία οφείλεται σε λάθος της εταιρίας μας, τα λανθασμένα προϊόντα επιστρέφονται από τον καταναλωτή-πελάτη εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία μας, η οποία οφείλει να αποστείλει στον πελάτη τα σωστά παραγγελλόμενα από αυτόν προϊόντα-εμπορεύματα, μετά τον διενεργούμενο από την εταιρία μας έλεγχο σχετικά με την αρτιότητα της κατάστασης του προϊόντος κατά την παραλαβή του από την εταιρεία. Ο πελάτης οφείλει μόνο να κρατήσει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, εντελώς αμεταχείριστο, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και τυχόν συνοδευτικό υλικό. Μετά την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων στην εταιρία μας θα γίνεται εκ νέου αποστολή των σωστών παραγγελθέντων προϊόντων σε εσάς χωρίς νέα επιβάρυνση σας.

 

Γ. Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Η ακύρωση ή η τροποποίηση της παραγγελίας σας είναι εφικτή όταν υπάρχει η ένδειξη «εκκρεμεί» στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας με αποστολή μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς και να επιστρέψετε μη ελαττωματικά προϊόντα εάν και εφόσον:

Το προϊόν συνολικά είναι σε άριστη κατάσταση, αμεταχείριστο και στην αρχική του συσκευασία μαζί με τυχόν συνοδευτικό υλικό.
Η συσκευασία και το συνοδευτικό υλικό βρίσκονται στην άριστη αρχική τους κατάσταση.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με αποστολή μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας και η εταιρία μας, ως είναι υποχρεωμένη, αποστέλλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις περιέλθει σε αυτήν στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει.
Το αίτημα επιστροφής δεν ξεπερνάει την αποκλειστική προθεσμία των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων της παραγγελίας σας. Με την επιστροφή του μη ελαττωματικού προϊόντος έχετε την δυνατότητα είτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν που διαθέτουμε (καταβάλλοντας τυχόν επιπλέον χρήματα σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας), σε  αυτή την περίπτωση να τονίσουμε οτι τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής αλλά και της νέας αποστολής, τα αναλαμβάνει ο πελάτης, είτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας με τους όρους που αναγράφονται ανωτέρω.

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης-καταναλωτής άνοιξε την συσκευασία ή έκανε χρήση των προϊόντων, αυτά καθίστανται και χαρακτηρίζονται αυτομάτως ως μεταχειρισμένα και δεν χωρεί υπαναχώρηση, δεδομένου ότι πρόκειται για καταρχήν σφραγισμένα αγαθά τα οποία όταν μετά την παράδοση τους αποσφραγιστούν δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, όπως επίσης για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής, όπως ρητά ορίζεται στη διάταξη του άρθρου 3ιβ του νόμου 2251/1994 περί προστασίας των καταναλωτών.

Η εταιρία μας θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@mothertale.gr .

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες cookie εδώ.


Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να ελέγχουμε ποιά cookies έχετε αποδεχτεί.
  • wordpress_gdpr_allowed_services
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wp-settings-1
  • wp-settings-2

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες

ΚΑΛΑΘΙ

ΑΔΕΙΟ ΚΑΛΑΘΙ

ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
€0.00
0